nya dojjor

Nova fick nya skor idag av Tessan. Förhoppnigsvis sista gången med ringsko. Hon har haft ringsko för att få mer stabilitet under behandingen och igångridningen. på klinken inne i Norrköping så blev hon skodd av deras hovslagare John Lehtinen och han tyckte inte att hon behövde de för alltid utan bara under tiden då hon rehabiliseras. så vi får se hur det känns innan skoning nästa gång.. :}
 
Skrittade ut en runda i skogen idag i det fina, men otroligt kalla vädret. Solen sken och allt var underbart. :}
 
min födelsedag närmar sig och jag vet inte vad jag ska önska mig. Jag har två val, antingen få hjälp ett par tränings stövlar från königs eller hjälp med en ny kavaj från kingsland. svårt val... behöver verkligen båda men kan bara välja en av dem...
 
 
 
Kavajen jag vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0