hästliv..

Jaa, ibland saknar jag att jobba med hästar dagligen.. Det är så mysigt att gå upp tidigt på morgonen och ge hästarna mat och sätta på täcken, för att sedan göra dom fina inför träningar och tävlingar och att få se dessa underbart fina hästar prestera på hög eller låg nivå. Det jag saknar mest av allt är nog att få sitta på dessa godbitar och trimma och lära sig. (:
 
över huvudtaget är detta en dag som jag saknar tävling. Att vara så laddad och koncenterad på att göra ifrån sig så bra man bara kan. tänker planera tävlingar ikväll! (: Idag är det också prov för alla som har gått gröntkort kursen för mig och Babbsan, så jag håller tummarna för tjejerna att det kommer bra! (; det är dock tråkigt att krusen snart är över för det är så roligt att få lära ut häst- och tävlingskunskap. (:
 
Nova satte ett perfekt byte till vänster igår! helt underbart! och byten till höger är sååå fina. man blir alldeles varm inombords när man tänker på hur långt vi har tagit oss. från att ha varit en liten kalv på 3 år till att idag gå msv b som 8 åring. att jag har lyckats utbilda henne med hjälp av tränare är jätte roligt! men det har och är en svår och slitsam väg, men gud va roligt! (:
 
tänkte lägga upp lite tävlingsbilder ikväll när jag sitter vid den andra datorn. (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0